• Yazdır
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKENTLİLERİ NOSTALJİ YOLCULUĞUNA ÇIKARIYOR

Ankara Büyükşehir Belediyesi, “Açık Hava Sinema Günleri” etkinliği ile Başkentlileri nostalji yolculuğuna çıkarıyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen sinema etkinliği Kurban Bayramı ile başlarken; Polatlı, Beypazarı ve Elmadağ ilçelerinde mobil tır üzerindeki dev ekrandan gösterilen unutulmaz Türk filmlerini vatandaşlar ilgiyle izledi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi, normalleşme sürecinin başlamasıyla birlikte Başkentli sinemaseverleri yeniden “Açık Hava Sineması” ile buluşturmaya başladı.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen açık hava sinema etkinliği ilk olarak Kurban Bayramında Polatlı, Beypazarı ve Elmadağ ilçelerinden başladı.

UNUTULMAZ TÜRK FİLMLERİ KURBAN BAYRAMINA RENK KATTI

Sıcak yaz akşamlarında Başkentlileri unutulmaz Türk filmleriyle buluşturan Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramının 1. günü Polatlı, 2. günü Beypazarı, 3. günü ise Elmadağ ilçelerinde mobil tır üzerinde dev ekranlardan gösterilen filmlerle nostalji yolculuğuna çıkardı.

Açık havada mısır ikramıyla ilgiyle izlenen Türk filmleri, Başkentlilere duygulu anlar da yaşattı.

AÇIK HAVA SİNEMASI BAŞKENTLİLERDEN BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR

Kurban Bayramından sonra her hafta cuma ve cumartesi günleri saat 20.30’da 14 ilçede gösterime girecek Türk filmlerine Başkentliler büyük ilgi gösteriyor.

Yaz boyunca devam edecek olan ücretsiz açık hava sinema etkinliğini izlemeye gelen 7’den 70’e tüm vatandaşlar etkinlik için Büyükşehir Belediyesine şu sözlerle teşekkür ettiler:

-Fidan Ünsal: “Halk pandemi nedeniyle evlere kapandı bu nedenle bu etkinlik çok iyi düşünülmüş. Halkın çok ihtiyacı vardı.”

-Ali Karaoğlu: “Büyükşehir Belediyesinin bu hizmetinden sosyal medya üzerinden haberimiz oldu. Çocukken açık hava sineması yapılırdı. Ailemle birlikte geldim farklı bir etkinlik oldu bizim için. İnsanların bu etkinliklere ihtiyacı var. Bize nostaljiyi yaşattıkları için teşekkür ediyorum.”

-Müjgan Doğaner: “Burada olmaktan çok mutlu oldum. Bayram günü bu etkinlik bize iyi geldi. Bu hizmetler umarım devam eder.”

-Yusuf Aysu: “Polatlıda esnafım. Mansur Başkan Polatlı’ya huzur getirdi. Polatlı önceden bu etkinliklere hasretti ama artık hak ettiği değeri görmeye başladı. Eski Türk filmlerinin gösteriliyor olması da ayrıca keyifli oluyor.”

-Hafize Karadağ: “İlk defa açık hava sineması izleyeceğim. Pandemi sonrasında ilaç gibi geldi bu etkinlikler. Açık hava da olması çok güzel.”

-Dursun Karadağ: “Ben ilanda gördüm ailemi aldım geldim. Ailemle birlikte eğleniyoruz inşallah güzel bir film seyredeceğiz.”

-Kadir Ayşi: “Eski bir film izledik. Açık hava da olması daha da güzel. Eskilerin yaşamak adına o hazzı yaşamak için geldik buraya. Pandemi koşullarına uygun olması da ayrıca güzel. Hem böyle bir etkinliğin düzenlenmesinden dolayı hem de ücretsiz mısır ve su ikramlarının yapılmasından dolayı da teşekkür ediyorum.”

-Aren Koyuncu: “Etkinliği çok beğendim. Ailemle geldim ve eğleniyorum.”

-Masal Karakulak: “Annem getirdi beni. Burada film izlemek eğlenceli.”

-Yavuz Cennet: “İlk defa böyle bir organizasyonda keyif aldık. Eskiden de yapılırdı açık hava sinemaları. Özlemişiz bu günleri.”

-Murat Fatih Erahmet: “Eski Türk filmlerini çok seviyorum. Film izlemeye arkadaşlarımla geldim. Eğleniyoruz mısır yiyoruz.”

-İsmail Eralp: “Arkadaşlarımla geldik çok sevdik şaban filmini. Eğlenceli bir ortam var burada.”

-Hikmet Kasap: “Pandemide bu hizmet bize iyi geldi. Büyükşehir Belediyesinin hediyesi bize.

-Mustafa Efe Temel: “Kardeşlerimle geldim. Birlikte film izliyoruz, mısır yiyoruz, eğleniyoruz. Ortamı çok sevdik.”

-Emir Temel: “Korona nedeniyle evlere kapanmıştık. Bu etkinlikle moralim daha da yükseldi.”

-Güler Emine Kasap: “Türk filmlerini burada izlemek çok güzelmiş. Annem ve kardeşimle geldim beraber çok eğleniyoruz.”

-Tuğba Doğan: “Eski günleri yad ettik. Açık havada olması da avantaj. Eski Türk filmlerini izlemek beni heyecanlandırdı ve ilk kez de açık hava sinemasına geldim. Mısır ikramı da hoşuma gitti.”

-Melek Ebrar: “Filmin tadını mısır yiyerek çıkardım. Çok eğlenceli geçiyor benim için.”

-Elif Sena Kızılkaya: “Mısırımı aldım oturup film izledim. Türk sinemalarını çok seviyorum hem eğlenceli hem komik. Bu aktiviteyi çok beğendim”

-Yağmur Sude Albayrak: “Annemin babamın çocukluğunda yayınlanan Türk filmleri bunlar ve çok duygulu bir film. Film izlerken mısırda yiyorum sinema havasını burada hissediyorum.”

-Aslı Evler: “Açık hava sinemasına gitmeyi istiyordum. Açık hava da olması güzel bir fırsat. Mısır da sinemanın olmazsa olmazı. Mısır eşliğinde Türk sinemalarını izlemek çok keyifli oluyor.”

-Sabahattin Karaoğul: “Çocuklarımla geldim. Eskiyi anımsatmak adına güzel bir etkinlik. Ben çok eğleniyorum.”

-Hayriye Ceren Karakaya: “Yıllardır böyle bir etkinliğe gitmemiştik. Eski bayramları tattık açık hava sineması sayesinde. Mansur Başkan’a çok teşekkürler.”

Açık hava sinema etkinliğinde ücretsiz patlamış mısır, su ve maske de dağıtılan Başkentliler, sosyal mesafe kurallarına uygun olarak film gösterimlerini izliyor.

AÇIK HAVA SİNEMASI ÇUBUK İLE DEVAM EDİYOR

24 Temmuz Cumartesi günü Çubuk ilçesiyle devam edecek olan Açık Hava Sinema Etkinliği takvimi şöyle:

-24.07.2021 Cumartesi-Çubuk-Atatürk Parkı içi,

-30.07.2021 Cuma-Çamlıdere-Göl Park Tesisi yanı,

-31.07.2021 Cumartesi-Kahramankazan-Salı Pazarı yanı,

-06.08.2021 Cuma-Akyurt-Nurettin Cankurtaran Caddesi Kültür Parkı karşısı,

-07.08.2021 Cumartesi-Kızılcahamam-Tusaş Şehit Hakan Gülşen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi,

-13.08.2021 Cuma-Haymana-Cimcime Sultan Kaplıca Oteli önü,

-14.08.2021 Cumartesi-Bala-Otobüs Terminali,

-20.08.2021 Cuma-Kalecik-Meşran Sosyal Tesisleri önü,

-21.08.2021 Cumartesi-Nallıhan-Kent Meydanı Orhan Eren Caddesi,

-27.08.2021 Cuma-Şereflikoçhisar-Abdulbaki Ünlü İmamhatip Ortaokulu.

Abone ol

İNANILMAZ
    ÜZGÜN
    KIZGIN
Kentler arasında zor gün dayanışmasıÖnceki Haber

Kentler arasında zor gün dayanışması

EGO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ULUS MEYDANINA TAŞINIYORSonraki Haber

EGO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ULUS MEYDANINA TAŞIN...